Przejdź do treści

Darmowa dostawa dla zamówień od 300 zł

Odbierz 50 zł na pierwsze zakupy

Reklamacje

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić. [C2] 

 

Reklamację możesz złożyć w terminie nie dłuższym niż data przydatności do spożycia. 

 

Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru. Reklamacje towaru z powodu niezgodności powstałych po dostarczeniu towaru nie będą uwzględniane.

 

W naszym asortymencie znajdują się produkty o zróżnicowanej konsystencji. Z tego względu naturalne rozwarstwienia lub zmiany w wyglądzie są naturalnym zjawiskiem i nie wpływają na jakość ani bezpieczeństwo produktu. Jednocześnie informujemy, że indywidualne odczucia smakowe nie stanowią podstawy do uznania produktu za niezgodny z umową. 

 

Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:

 

 

KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ

 

W ramach reklamacji możesz:

 

1.     domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy albo

2.     złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).

 

Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową. Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:

 

1.     Twoje imię i nazwisko;

2.     numer zamówienia;

3.     numer rachunku bankowego;

4.     datę dostarczenia towaru;

5.     opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.

 

Ponadto, jeżeli to możliwe, dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.

 

Gotową reklamację powinieneś wysłać pod adres: [[C3] ].

 

 

KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

 

Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową. [C4] 

 

W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.

 

 

KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI

 

W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.

 

Wymiana lub naprawa towaru

 

 

Jeżeli w reklamacji domagałeś się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). [C5] Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.

 

 

Obniżenie ceny towaru

 

Jeżeli natomiast domagałaś się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji[C6] .

 

 

Zwrot towaru

 

W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłeś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś odesłać towar (przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:

 

[…]

ul. […]

[…][C7] 

 

W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł.

 

Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki. [C8] 

 

Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za towar.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem […] lub telefonicznie pod numerem: […]. [C9] 

 


 [C1]Po uzupełnieniu brakujących danych, tekst zawarty w dokumencie należy skopiować i umieścić w dedykowanej zakładce w sklepie internetowym.

 

Tekst umieszczony w zakładce można dowolnie modyfikować (pod warunkiem zachowania jego spójności z właściwym regulaminem) albo zrezygnować z umieszczania w sklepie zakładki dotyczącej reklamacji (nie jest ona obowiązkowa).

 [C2]W dokumencie opisano jedną z wielu możliwych procedur składania reklamacji. Jeżeli w danym sklepie wygląda ona inaczej, należy opisać ją zgodnie z tym, jak rzeczywiście przebiega.

 [C3]Należy wpisać adres właściwy do składania reklamacji.

 [C4]W dokumencie wskazano najdłuższy prawnie dopuszczalny termin na udzielenie odpowiedzi na reklamację.

 [C5]Zgodnie z obowiązującymi przepisami, nałożenie na klienta obowiązku odesłania towaru podlegającego wymianie lub naprawie jest niedopuszczalne.

 [C6]W dokumencie wskazano najdłuższy prawnie dopuszczalny termin na dokonanie zwrotu różnicy.

 [C7]Należy wpisać dane, które klient powinien umieścić na przesyłce (nazwa adresata, nazwa ulicy, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość).

 [C8]W dokumencie wskazano najdłuższy prawnie dopuszczalny termin na dokonanie zwrotu pieniędzy.

 [C9]Należy uzupełnić dane kontaktowe.